مرجان ملکی مدیر بازرگانی شرکت شیرآلات شودر در گفتوگو با خبرنگار صنعت زندگی گفت: این شرکت در سال ۱۳۷۰ بنیان گذاری شد و با راه اندازی خط های تولید پیشرفته کارخانه ها ابتدا در شهر تهران و بعد به سراسر ایران و در حال حاضر به کشورهای همسایه بخصوص قطر و کویت محصولات شودر صادر میشود.
وی یکی از مهم ترین اهداف این شرکت را کسب رهبری بازار شیرآلات و صنایع وابسته در منطقه دانست.
مدیر بازرگانی شرکت شیرآلات شودر اولویت صادراتی کشور را بازارهای منطقه عنوان کرد و گفت: ایران اساسا به دنبال توسعه روابط تجاری با ۱۵ کشور همسایه است چراکه توسعه تجارت، رونق اقتصادی و افزایش امنیت ملی را در پی دارد.
وی با بیان اینکه “عمده مشکلات بخش صادرات ریشه در مشکلات داخلی دارد” اظهار کرد: در بخش صادرات نباید به دنبال دشمن خارجی بگردید چرا که تحریمها تا حدی اثرگذار است و در بسیاری از موارد، کمکاری و عدم وجود اراده برای هدفگذاری صادراتی موفق ریشه در داخل دارد.
ملکی بحث تامین مالی و مباحث لجستیک را از دیگر مشکلات پیش روی صادرکنندگان دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش دولت این مشکلات به حداقل برسند تا تولیدکنندگان بتوانند راحتتر در بازارهای جهانی حضور پیدا کنند.
انتهای پیام/