مدیرعامل گلسرام: دولت با بازنگری در سیاست‌های گذشته به دنبال افزایش صادرات باشد

مدیرعامل گلسرام: دولت با بازنگری در سیاست‌های گذشته به دنبال افزایش صادرات باشد

علی اکبر کارگر شریف آباد مدیرعامل کاشی و سرامیک گلسرام در گفتگو با خبرنگار صنعت زندگی اظهار داشت: کارخانه کاشی گلسرام اردکان در سال ۱۳۸۱ در شهرستان اردکان و با ظرفیت تولید سالانه ۳ میلیون مترمربع کاشی به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: شرکت کاشی گلسرام اردکان با بهره مندی از پرسنل مجرب و فناوری‌های روز دنیا و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته در بازار‌های داخلی و صادراتی موفقیت‌های زیادی کسب کند.

مدیر عامل تولید کاشی و سرامیک گلسرام در خصوص مشکلات صادراتی خاطر نشان کرد: ضعف در زیرساخت‌های حمل‌ونقل یکی از مشکلات حوزه صاداراتی در ایران است؛ بنابراین امکان بازار هدف قرار گرفتن ایران برای سایر کشور‌ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: توجه به بحث برندینگ و ایجاد زنجیره‌های قوی با شرکت‌های بزرگ بین المللی و تداوم حمایت دیپلماسی از تجارت جهانی از جمله راهکار‌های رفع مشکلات موجود در حوزه صادرات است.

کارگر شریف آباد در ادامه ابراز امیدواری کرد که دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۳ با بازنگری در سیاست‌های گذشته و آسیب‌شناسی آمار‌های صادراتی، دلایل عمده کاهش صادرات را شناسایی و با رفع آن، صادرات را به نقطه مطلوبی برساند.

انتهای پیام/

لینک نوشته: https://sanatzendegi.ir/tnih