چگونه در صنعت لوازم خانگی میتوان برندسازی کرد؟ چه عواملی منجر به مرگ برندها میشود؟
صنعت زندگی/ چگونه در صنعت لوازم خانگی میتوان برندسازی کرد؟ چه عواملی منجر به مرگ برندها میشود؟ رضا زرینی، محقق و مشاور حوزه برند در برنامه فردای صنعت راز تولد و مرگ برندها با نگاهی به صنعت لوازم خانگی را بررسی کرد. وی معتقد است که مهمترین سرمایه یک کارآفرین پولاش نیست، بلکه انگیزه است. به گفته وی، اینکه یک کارآفرین تصویر درستی از کسبوکارش داشته باشد، به او کمک میکند که در مواقع اضطراری تصمیمات درست بگیرد.
منبع: فردای اقتصاد
لینک نوشته: https://sanatzendegi.ir/4xx3