آشفته بازار قیمت ها/ لیست قیمت وجود ندارد

آشفته بازار قیمت ها/ لیست قیمت وجود ندارد

به گزارش خبرنگار صنعت زندگی، نوسانات نرخ ارز، مشکلات بازار و شرایط اقتصادی و همچنین تحولات سیاسی کشور باعث شده بازار صنایع ساختمانی در سال جدید وضعیت آشفته ای را از نظر قیمت شاهد باشد.

آشفتگی قیمت ها در صنایع شیرالات، تجهیزات آشپزخانه، کاشی و سرامیک و …در سال جدید در حالی بازار را در یک بلاتکلیفی قرار داده که مشکلات اقتصادی سال گذشته، نوسانات نرخ ارز در سه ماه گذشته و تحولات سیاسی نظامی میان کشورمان با اسرائیل و آمریکا را می توان از دلایل این وضعیت عنوان کرد .

بازار صنایع ساختمانی در سال جاری در حالی آغاز شده که به دلیل آنچه گفته شد بسیاری از تولیدکنندگان یا امکان اعلام لیست رسمی قیمت ندارند و یا به دلیل مشکلات و آسیب های بعدی تا رسیدن شرایط بازار به ثبات لازم از انتشار آن خودداری می کنند!

مشاهده میدانی خبرنگار صنعت زندگی حاکی از آن است افزایش قیمت مواد ادلیه، افزایش نرخ مالیات _افزایش حداقل حقوق عدن ثبات نرخ ارز و رکود ادامه دار بازار مسکن از سال گذشته برندهای تولید کننده را مجاب کرده تا با احتیاط بیشتری در این حوزه عمل کنند.

این در شرایطی است که اکنون در ماه دوم سال قرار داریم و اغلب تولید کنندگان شیرآلات، تجهیزات آشپزخانه _کاشی و سرامیک و لوازم جانبی یا از اعلام رسمی لیست قیمت سال ۱۴۰۳ خودداری کرده اند یا آن را منوط به استعلام با واحد فروش خود کرده اند.

انتهای پیام/

لینک نوشته: https://sanatzendegi.ir/sxwf